Шановний покупцю!
Після оформлення замовлення (протягом двох годин у робочий час), з вами зв'яжеться менеджер нашого магазину для підтвердження замовлення та вибору найбільш зручних для вас способів оплати та доставки. Ми не відправляємо замовлення без попередньої узгодження з клієнтом деталей щодо одержувача та форми оплати.
Ціни на 99,9% товарів не будуть відрізнятися від зазначених на сайті. Ціна може змінитися на товари, які продаються під замовлення, у разі, якщо постачальник не повідомить нас про зміну ціни.
Якщо замовлення не оплачене або ви не приїхали за замовленням протягом 2 робочих днів, замовлення вважається скасованим.
Оплата
- Ми приймаємо оплату готівкою в гривнях при самовивозі товарів з магазину;
- На нашому сайті, після оформлення замовлення, через форму оплати карткою (Visa, MasterCard).
- Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок. Ми не приймаємо гроші на карти ПриватБанку.
- Також ви можете оплатити товари в відділенні Нової пошти при отриманні товарів.
- Доставка у Харкові
Доставка у Харкові здійснюється з понеділка по п'ятницю, у другій половині дня.
Вартість доставки у Харкові становить від 80 грн (залежно від району).
При доставці замовлення кур'єр проводить первинну перевірку на цілісність товару.
Доставка по Україні
Здійснюється після оплати замовлення транспортними компаніями: "Делівері", "Нова пошта", "Інтайм", "Укрпошта". Вартість, терміни та адреси доставки уточнюйте безпосередньо на сайтах служб.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
Хочемо звернути вашу увагу на те, що в Україні немає офіційних представників компанії Intex.
Ми частково беремо на себе зобов'язання щодо гарантії, в чому вона полягає, читайте нижче.
При отриманні замовлення на складі перевізника уважно перевіряйте його на цілісність упаковки та наявність пошкоджень. При виявленні пошкоджень товару складається акт.
Ми ГАРАНТУЄМО:
Коробка не була розкрита.
У коробці є всі необхідн
і деталі.
Надаємо ГАРАНТІЮ на перший запуск! (ця інформація стосується насосів - електричних і водяних). Доба після отримання товару.
Якщо насос не запускається при першому запуску, ми замінимо Вам товар!
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
-порушена цілісність коробки, ми не можемо відповідати за те, що при огляді ви не пошкодили виріб.
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
- порушені правила використання, викладені в інструкції з використання.
-пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (проколи, подряпини, розриви внутрішніх перегородок, меблі, розриви по шву (100% результат перекачування), вплив рідини, забрудненості, потрапляння всередину корпуса чужорідних предметів, води і т. д.)
-пошкодження, що виникли внаслідок аварійного підвищення або пониження напруги в електромережі або неправильного підключення до електромережі.
-пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
-було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.
ЩО ТАКЕ ЗАВОДСЬКИЙ БРАК
Виробники надувних виробів Intex, BestWay на сьогоднішній день досягли дуже високого рівня контролю якості. Кожний виріб ретельно перевіряється і тестується перед відправленням товару на упаковку. З цієї причини, дуже важлива цілісність упаковки, адже це і є гарантія якості.
ЗАВОДСЬКИЙ БРАК. ТАК ЧИ НІ?
- ТАК: при першому огляді товару (не накачуючи): на не склейку швів (УВАГА! НЕ НА РОЗРИВ ШВІВ).
- НІ: Розриви по шву - це ідеально рівка стрілка, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб "лопається". Зазвичай утворюється біля шва, дублюючи його;
- НІ: прокол. Усі товари проходять
перевірку на герметичність. Продавши роками надувну продукцію, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема, як "прокол", відсутня. Розкриваючи коробку, встановлюючи чашу, накачуючи меблі чи матрац в невідповідних умовах, можна без проблем пошкодити товар. З цієї причини, ми не маємо можливості надати гарантію на проколи.
- НІ: розриви внутрішніх перегородок (деформація форми внаслідок пошкоджень всередині). Причиною такої проблеми може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачавши товар до межі, ви залишили його на сонці (Easy set), біля каміна (меблі) і т. д. Як наслідок, повітря всередині розширюється, результат - лопаються перегородки, матеріал.
Питання та відповіді:
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживачів".
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
-заводська коробка не була розкрита, на ній немає слідів пошкодження;
-товар не накачувався, збережено товарний вигляд, тобто відповідає заводській упаковці, випресовці виробу;
-збережено всі ярлики, заводська маркування;
-товар не був у вживанні і не має слідів використання;
Пам'ятайте!
Після розкриття коробки від виробника, товар вважається "був у вживанні", оскільки ми не маємо гарантій, що виріб не пошкоджений під час огляду та ін. З цієї причини повернення неможливе.
Умови повернення або обміну:
- Повертаючи товар, ознайомтеся з умовами гарантії, обміну, повернення, які вище прописані.
- Зателефонуйте нам і поясніть причину обміну або повернення (обмін і повернення заздалегідь обговорюється з менеджером).
- Повернення та обмін товару ЗАВЖДИ здійснюється за рахунок покупця. Ви можете вибрати перевізника Нову Пошту, Укрпошту або Делівері.
- Після отримання повернення вам будуть повернені кошти на ваші реквізити протягом 3-5 банківських днів.