Ви додали:


Це інформаційна некомерційна стаття про надувні моторні човни, але якщо ви бажаєте придбати надувний човен, то ось посилання на категорію з надувними човнами.

Історія розробки

Надувна моторна лодка в світі стала відомою більше 70 років тому. Практично одразу вона здобула популярність серед рибалок, любителів водних видів спорту, рятувальників та просто туристів. Якими якостями надувна лодка змогла завоювати такий божевільний успіх? Це і відмінна стабільність на курсі, чудова поведінка на хвилях, практично невідчутна інерція, а також невеликий радіус обертання. Особливою увагою останніми роками користуються надувні лодки в Харкові.

Надувные моторные лодки


Установка мотора

Усі моторні надувні лодки мають жорсткий транець, завданням якого є фіксувати статичні навантаження від ваги підвісного двигуна та витримувати динамічні навантаження, які, так чи інакше, виникають при використанні надувної лодки. Такі відчутні навантаження створюють вібрації, тиск гвинта, рев мотора при повороті та реверсуванні. Щоб легко регулювати нахил гребного вала двигуна, транець розташовується із невеликим нахилом верхнього краю до корми. Вода, яка потрапляє в човен, виводиться за допомогою стікчата, розташованого внизу транеця.

Конструкція човнів

Банки надувних моторних човнів представляють собою герметичні відсіки, завдяки яким судно неможливо потопити. Звісно, за умови, що банки не пошкоджені. Проте виробники подбали і про це. Конусоподібна перегородка не дозволить човну втратити форму, якщо раптово один з відсіків отримав пошкодження. Човен просто витягнеться в бік відсіку, де тиск менший.

Який човен краще вибрати

Надувні лодки з продольними перегородками краще, оскільки вони не дозволяють банку викривлятися за формою у поперечному напрямку. Звісно, вартість таких човнів трошки вища, оскільки поперечні перегородки набагато складніше виготовляти. На кормових кінцях банку лежить кілька обов'язків. Це формування додаткової підйомної сили при необхідності вийти на глісування, підйом корми при русі з попутною хвилею. Крім того, кормові кінці банку служать захистом мотора. Зверніть увагу на розташування повітряних клапанів надувної лодки, а також на те, чи пристосовані клапани для спуску повітря в жаркий день. Вони повинні бути розташовані там, куди до них буде легко дістатися.

Інші особливості комплектації

Незважаючи на те, що вам малоймовірно захочеться вирушити на надувному човні під веслами в тривалу подорож, він все одно обладнаний подікличинами, на конструкцію яких варто звертати увагу при покупці човна. Не придбавайте човен з петлеподібними укличинами. З ними навіть невелика хвиля, ну що там хвиля – течія, здасться вам справжньою непереборною перепоною. Харкова – це завжди великий вибір якісного товару, треба тільки знати, що шукати.

Ручки для переноски надувної лодки також є головним елементом. Зверніть увагу на їх розташування. Правильно ручки повинні бути розташовані по парах на кормі, на рівні транеця і носа. Відмінно, якщо човен буде обладнаний в центрі додатковою парою ручок. За ручку повинно бути зручно братися, тому зазор повинен бути не менше 120х30 мм.

Рим представляє собою кільце зі сталі, призначене для буксирування надувної лодки. Правильне розташування – у носовій частині, знизу банку, але не на днищі. Кожна надувна лодка повинна бути обладнана рятувальним лежаком, товщина якого не повинна бути менше 10 мм. Деякі надувні лодки Харкова мають рятувальний лежак і всередині. Зазвичай такі човни призначені для великої швидкості та хвиль. Багато років виробники ламали голову над головною проблемою надувної лодки – як забезпечити продольну жорсткість.

Використовували жорсткі фанерні, пластмасові або алюмінієві підйоми, які при всіх своїх плюсах мали безліч мінусів. Так часто під підйомами накопичувалася вся брудина, вода ставала причиною набрякування, оболонка човна швидко приходила в негідність через тертя кромки. Зберігати вкладні підйоми незручно, так як через свої великі розміри вони займають багато місця.

Особлива увага повинна бути звернута на надувне дно човна. Оптимальним варіантом на сьогоднішній день є надувне дно з заданою формою ще при розкрої матеріалу. Практично всі відомі фірми-виробники надувних човнів конструюють саме таке надувне дно. Придбати якісний надувний човен в Харкові можна в будь-якому спеціалізованому магазині.

Код: 68351
Човен надувний Seahawk Intex 338х127 см (68351)
В наявності
4960 грн.
- +
Бренд: Intex
Країна: Китай
Параметри: 338 x 127
Човен надувний Seahawk Intex 338х127 см (68351)
Код: 68380
Intex 68380, Надувний човен Seahawk3 295-137-43 см
Нема в наявності
Intex 68380, Надувний човен Seahawk3 295-137-43 см